ROZEZNANIE RYNKU w ramach zadania
Instrumenty Aktywnej Integracji o Charakterze Społecznym-
Indywidualne poradnictwo prawne
Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawców dla zamówienia realizowanego w ramach Projektu nr RPWM.11.01.01-28-0062/17 pn. „Akademia Aktywności Społeczno- Zawodowej w gminie Morąg- edycja 2”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO Warmia Mazury na lata 2014-2020, Działania RPWM.11.01.00 Aktywne włączenie, w tym z myślą o promowaniu równych szans oraz aktywnego uczestnictwa i zwiększeniu szans na zatrudnienie, numer i nazwa Poddziałania: RPWM.11.01.01 Aktywizacja społeczna i zawodowa osób wykluczonych oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: prowadzeniu indywidualnego poradnictwa prawnego dla 32 uczestników projektu (UP) po 2 godziny zegarowe na osobę.
- Forma zatrudnienia Oferenta: umowa zlecenie
- Zajęcia Poradnictwo Prawne indywidualne – prowadzone będą w formie konsultacji indywidualnych. W trakcie indywidualnego poradnictwa prawnego powinno być zrealizowane wsparcie w rozwiązywaniu problemów takich jak m.in.: niespłacone kredyty, rozwiązania sytuacji rodzinnej – pozwy do sądu rozwód/alimenty, sprawy administracyjne związane z postępowaniami administracyjnymi np. rozłożenie zaległych podatków na raty, umorzenie i inne w zależności od potrzeb uczestników projektu. Zajęcia w zakresie poradnictwa indywidualnego będą prowadzone w wymiarze po 2 godziny zegarowe na UP, łącznie 64 godzin.
- Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi ani kosztów noclegu.
- Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod: 79100000-5 Pełna nazwa: Usługi prawnicze.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przy czym oferta częściowa musi obejmować realizację minimum 32 godzin zegarowych zajęć.
- Miejsce, termin, załączniki do rozeznania rynku oraz sposób wyboru ofert zamieszczony jest w załączniku poniżej